SoMe-annoncering

Forøgelse af eCommerce salg, skabelse af awareness, anskaffelse af B2B-leads, GDPR-godkendte tilmeldinger til nyhedsbreve, brand building, PR eller øge mængden af sign-ups til en online platform, event, kursus m.fl. Læs mere herunder.

Skab resultater på
de sociale medier

Markedsføring på de sociale medier har blot ét formål – at skabe værdi for jeres organisation. Vi tager jeres målsætninger enormt seriøst, og sammen tilrettelægges en fremtidig strategi.

Vores SoMe team har mange års bureauerfaring, vi har arbejdet med en lang række brands, eCommerce-virksomheder og B2B-virksomheder.

Vi hjælper dig med at skalere ydeevnen af dit annoncebudget,t, ved hjælp af annoncering på sociale medier.

Fra brand awareness, til konvertering og mersalg, kan vi hjælpe jer, med at opbygge iøjnefaldende, opmærksomhedsfangende SoMe-kampagner, med henblik på maksimal afkast, brandgenkendelse eller brandinteraktion.

Annoncering på sociale medier

Det har aldrig været så nemt at ramme din målgruppe, men aldrig været så svært at få og holde deres opmærksomhed.

Big data og machine learning giver dig mulighed for let at målrette mod og nå dit publikum ved hjælp af marketing på sociale medier.  At samarbejde med et digitalt marketingbureau om din SoMe-annoncering sparer dig ikke kun tid, men giver dig også øjeblikkelig adgang til eksperter på området. Vi har en dyb forståelse for målgruppens sindstilstand, og har dybdegående indblik i administration af annoncelevering fra start til slut. 

Vi hjælper dig med at identificere, hvilke sociale medieplatforme der passer til din virksomhed. Hver platform har forskellige features og forskellige målgrupper i forskellige mindsets.

Facebook

72% af alle danskere bruger Facebook dagligt. Facebook har nogle af de allerbedste redskaber målgruppesegmentering og til målretning af annoncer. Af de grunde er Facebook ideel, som markedsføringsføringplatform - både til B2C og B2B.

Instagramn

Det visuelt anlagte sociale medie, Instagram, er i de senere år gået hen og blevet et af de mest populære annonceringsplatforme til B2C-markedsføring. Instagram er især en populær platform for brancher, med visuelt tiltalende produkter eller services.

LinkedIn

LinkedIn har nogle af de bedste redskaber til målretning og segmentering indenfor B2B-verdenen. Annoncer på LinkedIn kan bl.a. målrettes medarbejdere i specifikke virksomheder, eller personer med særlige jobtitler. LinkedIn kan desuden bruges som et automatiseret canvas-format, hvor beskeder sendes direkte til målgruppens privatbeskedindbakke.

Some redskaber

Antallet af annoncører på sociale medier stiger år for år, hvilket driver priserne for din markedsføring op. Samtlige SoMe-kanaler kører auktion, hvor de virksomheder, som viser det bedste content til de rigtige mennesker, på det rigtige tidspunkt, vinder. Det er derfor altafgørende for din succes på SoMe-kanalerne, at platformenes redskaber bliver udnyttet optimalt og at du viser det rigtige content til dine potentielle kunder. 

Herunder kan du læse mere om disse features og metoder, som vi i Hidden er behjælpelige med.

Omnichannel

Omnichannel-markedsføring er betegnelsen der benyttes for kombinationen af flere marketingkanaler der benyttes i samspil med hinanden, med henblik på maksimal effekt. Nogle platforme egner sig bedre til brand awareness, og andre til konvertering og køb. Vi har dyb indsigt i den optimale udnyttelse af de enkelte platforme i en omnichannel sammenhæng, så du opnår størst muligt afkast på dine annoncekroner.

Annoncedesign

Dine annoncers kreativ og budskab er altafgørende for om de skaber værdi. En god annonce taler til brugeren i det mindset han/hun er i, på det givne tidspunkt. Med en divers serie af annoncer og forskellige budskaber, kan du ramme din potentielle kunde, i det mindset kunden er i. I Hidden kan vi højne dit allerede eksisterende markedsføringsmateriale og tilpasse det brugerens forventninger, eller skabe helt nyt content for dig, optimeret til hver enkelt platform.

Leadgenerering

Skab nye salgsklare leads og kunder til din forretning - dagligt. Leadgenerering kampagner bliver en større og større del af mange virksomheders marketingsindsats. Fra salg gennem nyhedsbreve til udsendelse af notifikationer om forladt kurv, er leadgenerering et enormt stærkt redskab. Langt de fleste sociale medier har et redskab til GDPR-godkendt indsamling af emailadresser. Ved korrekt brug af segmentering, annoncetype og -materiale, kan vi hjælpe dig med at skaffe tusindvis af leads.

Retargeting

En af de største styrker ved online markedsføring er retargeting. Som oftest skal din potentielle have et lille skub mere, for endelig at konvertere. Vi bruger Facebook-pixeldata og kundelister til at levere effektive retargetingkampagner til dine besøgende på sitet, de som har lagt i kurven, eller de som har set specifikke produkter eller services.

Ved du hvor du ligger
i forhold til dine konkurrenter?

Få en gratis og uforpligtende konsultation fra et erfarent digitalt marketingbureau. Vi dykker ned i jeres SoMe-konti og fremhæver styrker og svagheder, mens vi ser efter måder hvorpå vi kan stramme udgifterne og maksimere ydeevnen.

Vi løber vi igennem din nuværende markedsposition og kommer med en række anbefalinger, om hvad vi vurderer der skal til, for at skabe mere succes for din virksomhed. Hvis ikke du allerede annoncerer på de sociale medier, så hjælper vi dig i gang. Ønsker du at komme i gang med at skabe resultater, så kontakt os i dag, for at få en snak om hvad vi kan gøre for netop jeres virksomhed. 

Det siger vores kunder

Cases

Grow & Scale

Vores afprøvede metoder hjælper din virksomhed med at vækste og skalere. Ved løbende at optimere kampagnerne får vi din annonce til at yde mere, når vi overstiger ROAS-mål, og skalerer først når vi er sikre på at vi opretholder og øger dit afkast. Denne metode hjælper dig med at vækste dit investeringsafkast på en sikker og omkostningseffektiv måde.