Annoncering på sociale medier
Det har aldrig været så nemt at ramme din målgruppe, men aldrig været så svært at få og holde deres opmærksomhed.
Big data og machine learning giver dig mulighed for let at målrette mod og nå dit publikum ved hjælp af marketing på sociale medier. At samarbejde med et digitalt marketingbureau om din SoMe-annoncering sparer dig ikke kun tid, men giver dig også øjeblikkelig adgang til eksperter på området. Vi har en dyb forståelse for målgruppens sindstilstand, og har dybdegående indblik i administration af annoncelevering fra start til slut.
Vi hjælper dig med at identificere, hvilke sociale medieplatforme der passer til din virksomhed. Hver platform har forskellige features og forskellige målgrupper i forskellige mindsets.
72% af alle danskere bruger Facebook dagligt. Facebook har nogle af de allerbedste redskaber målgruppesegmentering og til målretning af annoncer. Af de grunde er Facebook ideel, som markedsføringsføringplatform - både til B2C og B2B.
Instagramn
Det visuelt anlagte sociale medie, Instagram, er i de senere år gået hen og blevet et af de mest populære annonceringsplatforme til B2C-markedsføring. Instagram er især en populær platform for brancher, med visuelt tiltalende produkter eller services.
LinkedIn har nogle af de bedste redskaber til målretning og segmentering indenfor B2B-verdenen. Annoncer på LinkedIn kan bl.a. målrettes medarbejdere i specifikke virksomheder, eller personer med særlige jobtitler. LinkedIn kan desuden bruges som et automatiseret canvas-format, hvor beskeder sendes direkte til målgruppens privatbeskedindbakke.