fbpx

Hidden klar til det spanske marked: Mød Robin, vores spansktalende stjerne

Hidden klar til det spanske marked: Mød Robin, vores spansktalende stjerne

Hidden oplever stor vækst, og der er brug for nye talenter der tænker ud af boksen til at løse opgaverne.

Den seneste ansættelsesrunde er afsluttet og vi introducerer vores nye spansktalende kollega, Robin.

Robin arbejder som digital strategist med bl.a. annoncering på sociale medier, videoproduktion, SEM. Dertil er han fantastisk til at kreere sjove og fjollede redigerede billeder, som bloggens featured image så flot viser.

Venezuelanks kreativitet, ambition og charme

Hiddens nyeste medarbejder, 33-årige Robin Gonzalez Kristensen, er en sand verdensmand. Født og opvokset i Venezuela og siden flyttet til USA, videre til Spanien og sidst endt i vores lille Danmark.

Mød vores nyeste medarbejder – Robin Gonzalez Kristensen.

Robin_Gonzalez_Kristensen_Hidden_spansktalende_digital_marketing

Melodisk køkkengrej og marketing-passion

Robin er en kreativ sjæl. Han elsker video- og musikproduktion, og skaber noget ganske specielt musik, ved brug af sakse, knuste dåser og andet spændende grej.

Når man et spadestik dybere, så oplever man en dybt ambitiøs ung mand. Foruden sine særprægede interesser i musik, lever og ånder han for digital marketing. 

“I min tid som SoMe-ansvarlig i en Gibson[guitar]-butik i Spanien, oplevede jeg den intense glæde ved, at skabe nogle virkelige resultater for butikken. Ja, jeg elsker virkelig musikken, men det som virkelig drev min passion, var at opleve effekten af min markedsføring.”

Nye oplevelser og udfordringer

Robin fortæller, at tiden i Gibson-forretningen virkelig var en øjenåbner for ham. Ejeren af butikken var ganske skeptisk overfor digital marketing, og Robin måtte kæmpe hårdt for at få ham overtalt. Denne oplevelse samt resultaterne, fik Robin til at vælge vejen som digital marketingmand. 

Det er en fornøjelse for mig, at gå i dybden med mine kunders behov og deres mission. Jeg er en all-in og fuld ejerskab-type – derfor valgte jeg at takke ja til stillingen i Hidden, da jeg ved hvor langt Hidden vil gå, for at skabe resultater for deres kunder.”

Grinene afslutter Robin interviewet, med at fortælle, at nu er Hidden, med ham om bord, klar til at indtage det spansktalende marked.