Skab resultater
med Google Ads

Vi har en lang række glade Google Ads kunder bag os, og glæder os til at tale med dig, om jeres Google Ads visioner.

Din
Google Ads
Partner

Google er verdens største annonceringsplatform, og har gennem to årtier været et essentielt redskab for mange virksomheder. 

Vi er resultatorienterede, og interesserer os hovedsageligt for jeres POAS -Profit on Ad
Spend,
og vi er sikre på, at vi kan skabe positive resultater for din virksomhed. 

I Hidden har vi mange års erfaring med Google
Ads, indenfor både eCommerce og serviceydelser
– Både B2C og B2B. 

Vi hjælper din virksomhed med at skabe resultater, ved hjælp af strategisk planlægning og eksekvering af Google Ads-kampagner. 

Alt efter behov, kan vi assistere med, eller tage fuldt ejerskab og ansvar for din Google Ads-indsats. 

For vores typisk kunde udfører vi alt relateret Google Ads arbejde, heriblandt:

  • Strategisk planlægning 
  • Oprettelse af kampagner
  • Udarbejdelse af konverterende annoncetekster
  • Løbende optimeringer af kampagner og annoncer
  • Tracking af relevante KPI’er
  • Ugentlig rapportering

Profitfokuseret tilgang

Få mere ud af dit budget, opnå bedre resultater, og overkom udfordringen med at imødekomme moderne
internetbrugeres forventninger til personlige oplevelser. Denne virkelig integrerede tilgang til digital markedsføring og en gennemgående linje med adfærd-første planlægning er kernen i Hidden Agency. Kontakt os i dag for at lære mere om vores hyper-detaljerede medieplanlægning og -strategier.

Dataanalyse

Måling af dit investeringsafkast er integreret i succes, så løbende analyse er et vigtigt element i din virksomheds digitale strategi.

Vores team af højt kvalificerede analyseeksperter med adgang til Googles implementeringsteam vil sikre, at du er klar til succes. For at optimere din digitale strategi analyserer vi løbende data, rapporterer fund, identificerer tendenser og afdækker muligheder for at vokse din virksomhed.

Tilskrivningsmodel

Ved du hvor dine konverteringer kommer fra? Den moderne forbrugers digitale berøringsflader er mange.

Din kunde vil flere gange interagere med dit websted, gennem forskellige enheder og gennem flere kanaler, før de rent faktisk konverterer.Det er derfor vigtigt, at resultater tilskrives en datadrevet og responsiv måde.

Vi analyserer din forbrugers vej til konvertering, så du på en gennemsigtig og holistisk måde kan se, hvordan alle kanaler spiller en rolle i succesen for din virksomhed.

Konvertering & branding

Vi er konverteringsfokuserede eksperter i brand building og udmærker os ved at sætte virksomheder foran nye og potentielle kunder.

Vi lærer dig og dine kunder at kende og bruger målrettede målgruppestrategier på tværs af Google Display, YouTube og sociale platforme for at placere dit brand foran den rigtige målgruppe.

Det siger vores kunder

Cases

Ugentlig rapportering

Vi tror på det lange og gode samarbejde mellem Hidden og vores kunder.

Vidensdeling, transparens og rapportering er, i vores optik, afgørende for skabelsen og opretholdelsen af det gode samarbejde med vores kunder og os. Vi sætter derfor ekstra stor vægt på at vores kunder altid er opdaterede omkring hvilket arbejde der udføres på vegne af dem. 

Derfor sender vi altid en ugentlig fredagsstatus og en månedlig resultatrapport.

Her bliver rapporteret på periodens resultater, væsentligste optimeringer, samt andre overvejelser og observationer vi har gjort undervejs i den løbende optimeringsprocess af kampagnerne.

succes?

Google Ads til din virksomhed?

Effekten af god Google Ads-annoncering, kan mærkes på bundlinjen. Det er for mange virksomheder, kerneelementet af deres markedsføring, hvoraf en stor del af omsætningen genereres. 

Herudover kan Google Ads være med til at skabe opmærksomhed omkring din virksomhed. Dette gør sig især gældende hvis virksomheden er relativt nyetablerede, og ønsker at gøre et indtryk på markedet.

Kan der altid skabes profit med Google Ads?

Dette er et spørgsmål der værd at tage i betragtning, før man begiver sig ud i Googles annonceringsplatform. 

Google Ads er generelt et effektivt marketingværktøj for langt de fleste virksomheder – store som små. I Hidden benytter vi, for størstedelen af vores kunder, Google Ads til at annoncere og skabe resultater med, enten i en kombination med andre marketingkanaler, eller på egen hånd. 

Tiden hvor kun de allermest moderne virksomheder annoncerede på Google, er ovre. Store som små, flere og flere virksomheder annoncerer på Google. Jo flere af dine konkurrenter, som annoncerer, des dyrer bliver annonceringen. 

Mange virksomheder oplever skuffende resultater fra deres Googleannoncering. Særligt i de områder, hvor der er hård konkurrence fra store eller fra mange spillere. 

I Hidden sikrer vi os, at du får mest muligt ud af dit annonceringsbudget. Vi er kreative og systematiske i vores tilgang til annoncering på Google. Vi tør give vores kunder modspil og anbefaler kun annoncering, når vi overbeviste om, at det vil skabe postive resultater.

Det rette redskab til den rette opgave

For at sikre størst mulig afkast af investeret annonceringsbudget, skal rette værktøj bruges til rette opgave. 

Hvilke annonceringsredskaber der skal benyttes, varierer af målet. Her kan du læse om de forskellige redskaber, vi i Hidden benytter os af, for at skabe positive resultater for vores kunder.

Search ads

Klassisk tekstannonce som bliver vist over de organiske søgeresultater. Relevante for de fleste virksomheder og organisationer - Både B2B og B2C.

Shopping ads

Billede af produkt, pris og beskrivelse vises øverst i søgeresultaterne. Effektivt annonceringsredskab for størstedelen af e-handelsvirksomheder.

Display ads

Bannerannoncer i apps og på websites. En omkostningseffektiv måde at nå målgruppen på. Anbefales typisk som led i en større marketingsindsats.

Remarketing

Remarketing er en af ​​de mest effektive former for PPC. Målret annonceringen mod målgrupper, der allerede har vist interesse for dit el. din konkurrents produkt.