Facebookannoncering

Facebook til din organisation?

Det korte svar er: Ja, men kun hvis det bliver gjort rigtigt!

“Også til B2B?”

Det korte svar: Ja, men kun hvis det bliver gjort rigtigt!

Vi hører fra flere af vores kunder, at de brændt nallerne på Facebook. De har lavet en betydelig investering i Facebookannoncering, men har desværre ikke fået det afkast, som de havde håbet på.

Desværre forstår ikke alle, hvordan Facebook skal bruges.

Facebook er primært en personlig/privat platform, hvorfor facebookbrugerne er i  et mindset hvor de søger stimulering i form af underholdning eller dyrkelse af deres egen personlige identitet og personlige brand.

Myten: Facebook = B2C

Af ovenstående grunde myten om at Facebook kun fungerer til B2C stadig.

Facebook bruges i pausen på jobbet, i elevatoren, i toget eller derhjemme på sofaen. Derfor skal dine annoncer tale til brugerne, hvor brugerne mentalt er.

Kan dine annoncer det, er du godt på vej til at få succes på Facebook – uanset om din virksomhed er B2C eller B2B.

Resultater > ord

Tag et kig på vores case story med det digitale bureau Acto, eller med webshopplatformen Meeshop og bliv klogere på hvordan Facebookannoncering viste sig at være vejen frem.

Søger du en partner til at stå for jeres Facebookannoncering?

Kontakt os på

kontakt@hiddenagency.dk

+45 81 44 22 20

Eller udfyld kontaktformularen herunder.