fbpx

Acto: 100 B2B leads på under to måneder

"Acto fokuserer på professionalisme, integritet og ærlighed i sin daglige omgang med både kunder og samarbejdspartnere. Det skal gælde den anden vej, og i Hidden Agency har vi fundet et match." - Peter Heiberg, Adm. Dir., Acto.

Description

Acto vælger Hidden Agency til resultatorienteret online-strategi med fokus på leadgenerering

Acto er et digitalt bureau og en stærk medspiller for organisationer, som søger en partner der forstår at optimere processer med digitale løsninger.

Bag sig har Acto en lang række succesfulde cases – herunder har Acto bygget online platforme for Lægernes Pensionsbank, Securitas, Gads Forlag, Frederikssund kommune og mange flere.

For Acto er en grundig sparring det første skridt på vejen mod at sikre, at kundens nye digitale projekt løser deres forretnings- eller organisatoriske udfordring.

Acto skulle i 2019/20 opgradere sin indsats på sin SoMe kommunikation og online markedsføring.

Om udvælgelse af digitalt marketingbureau, udtalte Peter Heiberg, Adm. dir. i Acto:

I et ‘gråt’ marked med mange leverandører, var det vigtigt at finde en leverandør, som forstår vores forretning og forstår at jo bedre man performer, des flere penge vil der blive sat af til markedsføringen, altså win-win.
– Peter Heiberg, Adm. Dir., Acto.

Missionen: Leadgenerering

Actos nye B2B-webshopplatform, Njord B2B, skulle lanceres. Platformen er integreret med økonomisystemet e-conomic og kan bl.a. Håndtere pre- og restordrer. Njord B2B er derfor ideel for engros-virksomheder. Læs mere om Njord B2B webshopplatformen.

Hiddens opgave bestod i at skabe leads gennem bl.a. Facebook.

Hidden stod både for det kreative materiale, samt den tekniske levering af annoncer mm. på de online platforme. På under to måneder skaffede Hidden over 100 leads til Acto. De over 100 leads blev skaffet gennem bl.a. Lead ads på Facebook. For at minimere tid brugt på manuelt copy/paste-arbejde, integrerede Hidden Actos lead ads med Mailchimp, så alle de tilmeldte automatisk blev overført til emailsystemet.

Hidden Agency har gennem forløbet arbejdet med at fremhæve Actos kerneværdier og tilgang til kundehåndtering. At dykke dybt i de processer og tiltag som de mange specialister implementere for at sikre at produkter og løsninger bidrager positivt til partneres platforme.

Samarbejdet indeholder bl.a.

  • Facebook ads og lead ads
  • Integration mellem lead ad og Mailchimp
  • Content creation
  • Google Ads

Over 100 leads: Kreativt content kombineret med effektive B2B-kampagner

Kunder vælger Acto fordi de bliver mødt med åbenhed og professionalisme. Man har i virksomheden en stærk forståelse af, at et succesfuldt projekt bygger på vidensdeling, ærlighed og samarbejde.

Hidden Agency har bidraget ved, at kreere indhold der skaber awareness og promovering af ovennævnte værdier.

Hertil blev kanal-specifikke reklamer udviklet, målrettet virksomheder på markedet, som har særinteresse for den unikke profil som Acto besidder.

Resultatet er gået over al forventning. Vi har i samspil med Hidden skaffet over 100 leads til vores nye e-conomic-integrede webshopplatform.
Det er ikke blot et bevis på, at der er stor interesse for vores nye produkt, men også et vidnesbyrd om kvaliteten af Hiddens arbejde.

– Peter Heiberg, Adm. Dir., Acto.

Vi er i Hidden enormt glade for vores fortsatte tætte samarbejde med Acto.

Hidden håndterer fortsat Actos online markedsføring og content creation, herunder skabelse af ny videocontent samt levering af annoncer på de sociale medier og gennem Google Ads.

 

Kontakt os hér




Details
  • Category: Content creation, Facebook ads, Facebook lead ads, Google Ads
  • Kunde: Acto & Njord B2B
  • Dato: 2019-