fbpx

Æstetik, storytelling og ecommerce: Mød Hiddens to nye digitale talenter

Æstetik, storytelling og ecommerce: Mød Hiddens to nye digitale talenter

Hidden vokser igen med flere talenter inden for digital markedsføring. Andreas og Sarah er vores to nye digitale strategister, med en bred palette af kompetencer indenfor det digitale spectrum.

Analytisk & visual kreatør

Andreas er en digital strategist, med ekspertise i projektledelse, videoproduktion, UX og digital marketing. Han har et analytisk mindset, med øje for detalje og en passion for nye digitale marketing trends.
Han er specialiseret i optimering af ecommerce platforme, og i udvikling af flotte visuelle marketing kampagner, med afsæt i datadrevet viden. Han har et højt ambitionsniveau og er drevet af at skabe værdi for sine kunder. 

“Jeg mener at dyb forståelse af brugeradfærd og datadrevet viden, bestemt kan medvirke til en forøgelse af omsætning for langt størstedelen af virksomheder, hvis strategierne bliver eksekveret korrekt.”

Producer, filmfotograf og lysmester er blot nogle af de hatte som Andreas har haft på i de mange film projekter han har indgået i. Han har blandt andet lavet lysdesign og opereret kamera på den prisvindende film, Bakermann, der vandt Best Foreign Film ved Maryland International Film Festival.

andreas-og-sarah

“Visual Storytelling er en af de vigtigste metoder et brand bør anvende i deres markedsføring. Det giver et utroligt godt afkast og værdifuld engagement”

Med en baggrund i filmbranchen og en uddannelse inden for digital projektledelse og -marketing, ser han frem til at udforme og eksekvere en masse nye fede projekter for Hiddens kunder.

linkedin Andreas Sveistrup

Brugeren og æstetikken i højsæde

Med et stort gå på mod er Sarah altid klar på  nye udfordringer. Sarah er en haj til at eksekvere SoMe-strategier, content marketing og konverteringsoptimering. Hun har passion for udvikling af grafiske annoncer, og har fantastisk sans for æstetik og detalje.

Sarah har tidligere arbejdet med digital adfærdsdesign og optimering af interne processer for blandt andet Smooth Robotics, en fynsk robotvirksomhed, hvor hun udarbejdede et komplet redesign af URCap (robotstyringsenhedens GUI), ud fra de nyeste trends inden for adfærdsdesign og UX. Sarah’s løsning fjernede muligheden for at lave en lang række menneskelige fejl, og effektiviserede både uddannelse af medarbejdere, såvel som medarbejdernes arbejdsgange.

Med de erfaringer hun har gjort sig, er hun blevet en ørn i at formidle komplekse systemer gennem grafisk arbejde.

“Jeg har altid været fascineret af digital adfærdsdesign, det at hjælpe brugeren godt på vej og dermed sikre en god oplevelse hver gang, er min drivkraft”

Vi byder dem og alle deres kvalifikationer hjertelig velkommen i Hidden.

linkedin Sarah Hofmann